Unboxing: Celebrate Books Box

Je zal misschien denken, er is toch geen nieuwe binnengekomen deze week? Nee, inderdaad. Vandaag laat ik de Juni box Flowers & Armour aan jullie zien! Hoewel de meeste hem waarschijnlijk al gezien hebben in de afgelopen twee weken kon ik het toch niet laten om ook nog even mijn enthousiasme met jullie te delen. Maar hoe komt het nu dat deze zo laat is? Het antwoord is: PostNL. Ik was natuurlijk die gelukkige boekennerd die zo ongeveer voor de deur lag te kamperen, wachtend op mijn pakketje die maar niet kwam. Zaterdag kwam het verdrietige maar verlossende woord, mijn box was verloren gegaan in de post ): Gelukkig heeft Celebrate Books direct diezelfde dag een nieuwe box voor mij bij elkaar verzameld zodat ik toch nog deze prachtige box kon krijgen, hoewel er nog wel iets na komt.

Zoals velen van jullie kocht ik alweer deze box, ik vind het echt helemaal geweldig dat Celebrate Books Engelse boxen maakt! Ik kon mijn vreugde direct delen met een buitenlandse vriendin waar ik altijd mijn Engelse boeken mee bespreek en deel. Helaas was het voor mij onmogelijk om spoilervrij te blijven waardoor ik wel iets wist over de box, maar dat maakte me niet minder verrast en blij!

20170612_204639

Zoals altijd kwam ik weer deze prachtige kaart als eerste tegen, en alweer besloot ik om die lekker te laten liggen tot het laatst. Dit is toch wel een traditie van mij geworden omdat ik er niet van hou om te weten wat in een verrassingsbox zit, dan is de hele fun ervan af.

 

Vervolgens kwam ik deze super mooie kaars tegen! Ik wist natuurlijk dat er een kaars in zou zitten, maar deze van veelboekenliefde vond ik echt geweldig!!! Hij ruikt ook heerlijk! Alsof je buiten door het bos aan het lopen bent, een hele frisse, natuurlijke geur.

20170612_204748

Verder kwam ik nog al deze leuke kleine dingetjes tegen! De button is zo leuk, de kleuren vind ik echt prachtig! En de gevouwen bloem ziet er zo mooi uit! Het is eigenlijk een boekenlegger, je kunt hem om de hoek van de pagina schuiven, maar ik vind het veel leuker om deze in mijn boekenkast te leggen en kan bewonderen. Verder zat er nog een onwijs schattig tasje in van Blossom Books uit hun nieuwe collectie. Ik hou altijd zo van hun ontwerpen, simpel maar mooi en met de leukste quotes erop. Nu heb ik al een library spaarpot van hun, dus ik verwacht dat ik deze wat minder ga gebruiken, maar ik hou deze zeker in gedachte wanneer ik geld uit mijn spaarpot mee wil nemen als ik ga shoppen! En last but not least zat er nog een prachtige ketting in, eentje die je kan delen met iemand om wie je heel veel geeft. Deze ketting is geïnspireerd door The Shadowhunters. Een parabatai zijn twee Nephilim strijders die samen als levenslang partners vechten, verbonden door eed, ongeacht hun geslacht.

 

En als laatste kwam dit prachtige boek tevoorschijn! En dit keer ook weer een gesigneerde quote kaart!!! Ik wist stiekem al welk boek erin zou zitten. Een vriendin van mij had hem geraden en hij klopte inderdaad perfect met de beschrijving. Maar dit had ik nooit durven dromen, dit boek is zo perfect! De cover onder de dustjacket is paars, zo mooi! En dan die bot afgesneden pagina’s, ik vind dat zelf prachtig uit zien en het voelt ook nog eens heerlijk. Wat vonden jullie hiervan?

20170612_205216

Dat was dan mijn unboxing. Nu denk je vast, er mist iets. Ja, helaas hadden ze niet meer genoeg boekenleggers, waardoor die van mij later nog zal aankomen. Ik moet dus nog even geduld hebben, hoewel ik wel al gekeken heb hoe die eruit ziet, en ik vind hem prachtig 🙂 Ik kan niet wachten totdat ik hem zelf heb.

Liefs, Fae

Geef een reactie

