Bookhaul Mei 2017

Mei is voor mij een rustig maandje geweest qua aankopen. April was toch wel een beetje uit de hand gelopen met het YALFest, dus ik had besloten om even wat minder boeken te kopen. Nu zie je dus wel dat dit dan altijd die maanden zijn dat ik ineens heel veel krijg, dus uiteindelijk nog steeds een best mooie bookhaul ๐Ÿ™‚

Afgelopen maand kocht ik 3 boeken en ik kreeg er 8! Ik ben natuurlijk ontzettend blij met die lieve meiden die me deze maand boeken hebben gegeven, want er zaten een paar prachtige boeken tussen die ik dolgraag wilde lezen of juist helemaal geweldig vond!

20170611_163000

Afgelopen maand heb ik Piper Perish gekocht. Ik heb ervoor gekozen om de Engelse hardcover te kopen, omdat ik juist door de ‘simplicity’ zoals je het zo mooi in het Engels kunt zeggen, helemaal verliefd was geworden op deze versie. Ik lees sowieso graag contemporary dus deze past helemaal in mijn straatje!

Verder kocht ik ook natuurlijk A Court of Wings and Ruin! Hier heb ik zo lang op zitten wachten, omdat ik niet aan de serie wilde beginnen voordat ik hem compleet had. En maar goed ook, want dit was echt een fantastische serie!!! Binnenkort komt hier nog een recensie van online, dus kom zeker dan nog eens langs als je benieuwd bent ๐Ÿ™‚

En als laatste kocht ik nog 13 reasons why. Ik heb even staan twijfelen omdat ik van veel wel heb gehoord dat het een best heftig boek is, dus strakjes als ik lekker vrij heb (over 2 weken!!!) dan ga ik er eens in beginnen. Dan ben ik er helemaal klaar voor. Het kan dan natuurlijk ook niet anders dan dat ik ook de serie ga kijken om te zien hoe ze hem hebben verfilmd. Ik ben ontzettend benieuwd, maar eerst het boek!

20170611_163112

Nu volgt nog een mooi lijstje van gekregen boeken, die natuurlijk al wat ouder zijn. Inside Out en Outside In heb ik een aantal jaren geleden gelezen, en dit was echt een van mijn favorieten. Ik heb de serie echter nooit gekocht en hij was uiteindelijk heel lastig te krijgen, maar toen kwam Emmy ineens met die boeken aan! Helemaal verliefd dus. Ook heb ik nog Mislukt, Eenzaam en Extreem Ver Weg, Dans van de Schaduwen, Liefde en Gelato, Op de Rand van het Niets en Jager gekregen! Allemaal ook prachtige boeken die ik van lieve meiden op de leesclub heb gekregen. Ik heb dus genoeg leesvoer voor na mijn afstuderen! Laat die vakantie maar komen!!!

Liefs, Fae

Geef een reactie

